31 Ocak 2015 Cumartesi

doğumgününde hediye almak kimi mutlu etmez!

doğumgününde hediye almak kimi mutlu etmez? hele de hediye orkideyse ve üstüne üstlük rengi mor ise! 
3 yıldır çalıştığım işyerimin bana kazandırdığı en önemli şey şüphesiz ki kazandığım dostluklar. perşembe günü doğumgünümdü ve ofis arkadaşlarım bana çok güzel hediyeler ve bir de en sevdiğim krokanlı pastadan almışlar. çayocağında toplanıp birlikte kestik ve 30lu yaşlarıma adım atmamı kutladık. hediyelerin hepsi ancak beni gerçekten tanıyanların bilebileceği cinsten incelikle düşünülerek tasarlanmış şeyler. ilerleyen günlerde diğerlerini de paylaşırım ama bugünkü post'umu baktıkça içimi açan ve ofisten geçen 7496kişinin nazarına maruz kaldığı için eve getirip en güzel köşeye yerleştirdiğim orkideme ayırmak istiyorum... 
bu ince hediye için çok çok teşekkürler sevgili Erol Abim... kadın ruhundan anlayan erkeklerin halen varolduğunun kanıtısın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder